Stwórz własną koszulkę

Stwórz własną koszulkę

Koszulka z własnym wzorem może mieć wiele zastosowań. Łączy je jednak wiele takich samych celów. Można zaprojektować koszule do użytku wewnętrznego w firmie, ale także dla bardziej swobodnej, mniej restrykcyjnej publiczności. Po określeniu celów możesz nadać priorytet różnym aspektom projektu koszulki. Na przykład moda może mieć wysoki priorytet w przypadku koszulek jako towaru, ale w przypadku prezentu dla pracowników już mniej. Warto dostosować swój projekt w sposób najlepiej odpowiadający Twoim potrzebom – zaprojektuj bluzę tak, by pasowała do posiadanych przez Ciebie celów.
Chciałbyś już przejść do samego projektu koszulki – jest to zrozumiałe. Ale najpierw powinieneś kilka szczegółów, abyś mógł lepiej rozplanować swój projekt. Najważniejszymi elementami są budżet i ilość. Ile możesz wydać i ile potrzebujesz koszulek lub innych elementów garderoby?

Koszulka z własnym wzorem

Budżet i ilość pomogą przykładowo określić, ile kolorów można użyć. W zależności od metody drukowania dodatkowe kolory mogą kosztować więcej pieniędzy. Jaki nadruk na ubraniach jest Ci potrzebny? Jeśli budżet jest napięty, dobrym sposobem na oszczędzanie jest ograniczenie liczby kolorów. Ilość potrzebnych koszulek wpłynie również na Twoją metodę drukowania. Niektóre metody są idealne do drukowania zbiorczego. Inne mają wyższy koszt za sztukę i są lepsze w przypadku małych zamówień. Zanim zaczniesz myśleć o projektowaniu lub drukowaniu, zaplanuj odpowiednio swój budżet i ilość produktów, jakiej potrzebujesz. Jest wiele rzeczy do rozważenia, gdy szukasz najlepszej dla siebie metody robienia nadruków na koszulkach. Koszt, wygląd, czas produkcji, materiały – wszystkie te cechy są ważne. Im więcej wiesz o każdej metodzie, tym łatwiej będzie wybrać najlepszy dla siebie sposób.

Własna koszulka

Sitodruk to standard drukowania t-shirtów. Drukarka wykonuje kopie projektu, dzięki czemu można drukować zbiorczo. Pomyśl o swoich odbiorcach i zamierzonych celach, zanim wybierzesz odpowiedni nadruk na ubraniach. Jaskrawa bluzka może nie być najlepszą promocją dla firmy prawniczej. Gdy zaczniesz szkicować pomysły na projekty koszulek, upewnij się, że przełożą się one na rzeczywisty rozmiar. Przenoś je na płótno i fizycznie zaprojektuj bluzę, którą będziesz chciał wydrukować. Nie oznacza to, że musisz wypełnić całą przestrzeń (możesz przecież potrzebować małego logo), ale realistyczne rozmiary płótna pomogą Ci uzyskać odpowiednie proporcje. Po opracowaniu projektu zastanów się, jak będzie on wyglądał na większych i mniejszych rozmiarach koszul.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *